Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Dankje wel voor de info Berry en krasi,dan gaat deze dame onderste boven hangen.
Ze was wel een genot om te zien groeien en bloeien al begin ik Pine2 wel steeds mooier te vinden met die puntige toppen lijkt ze meer op de foto die hierboven is afgebeeld.
De foto komt van de site van Barney`s zal vanavond van haar nog eens een foto maken.
Re: Rondje Barney`s Pineapple chunk,vanila kush en amnesia lemon geheel op plagron bio.
Echte bloei dag 59
Voor de dame hieronder spoeldag 9
Hier wat foto`s van Minime.
Dit is wel de opmerkelijkste plant die ik heb staan.
Minime laat een betoverende schoonheid zien,kijk en oordeel zelf. minime 022.jpgminime 024.jpg
Is het geen skatje?
Wanneer ze gedroogd is gaat helemaal alleen in een kleine weckpot voor minimaal 3 maanden
Eindelijk oogsten mway, nice.
Je kleintje lijkt echt kleine opgezwelde toppen te hebben.
Als je die kan oogsten loont het om al het blad weg te knippen voor een super mooie top!
Dank je krasi en ze is idd kneiterhard staat nu 11 dagen te spoelen en nog alleen wat witte haren op de onderste 2 topjes.
Update vanavond kreeg visite blowen wel maar weten niet dat ik kweek wil ik wel zo houden,daarom verplaats naar vanavond.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
En dat kleurverschil krasi heb ik bij elke plant.
Donker groenen bladeren en licht groene toppen.
Hallo growers even een update.
Echte bloei dag 60.
De temp is rond de 27 graden en de LV rond de 50%.
Beestencheck gedaan maar er valt niets te bespeuren.
Dinsdag trichomencheck voor vast stellen voor spoelronde.
De dames gaan langzaam aan alle naar het einde dus zal denk hooguit nog 3 weken duren.
Nu de foto`s en komt er maar in.
Alle planten staan er nu herfstig bij,minime is er ook mee begonnen.
Laatste twee dagen gaan hard.
De pine zwelt en word steeds witter.
De kush steeds meer gekleurde pistels en ook langzaam aan witter.
De lemon steeds meer gekleurde pistels en nog een beetje aan het zwellen.
Minime wil ik zoiezo spoelen tot zaterdag.
De rest beslis ik morgen.
Ben ff een paar daagjes weg en gaat hier als een malle Lekker hoor Mway dat beloven mooie rokertjes te worden als ze straks droog zijn Succes met de laatste dagen !
Dank je Bacos gaat goed komen
@krasi Ja wat een beest is dat he,de toppen komen nu ook steeds meer buiten het bladerdek want knip werk zit er wel in en belangrijk ze is kneiterhard en word steeds witter.
Comment